En toen waren we met vijf... - Reisverslag uit Broek in Waterland, Nederland van Annemiek Leijdekkers - WaarBenJij.nu En toen waren we met vijf... - Reisverslag uit Broek in Waterland, Nederland van Annemiek Leijdekkers - WaarBenJij.nu

En toen waren we met vijf...

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

16 Augustus 2016 | Nederland, Broek in Waterland

Op 26 juli in ons huisje aangekomen, en vanaf toen in een stroomversnelling terecht gekomen: echo, verloskundige, baby blijkt in stuit te liggen, en uiteindelijk dus besloten om voor een geplande keizersnee te gaan. 8 dagen na aankomst in Nederland waren we opeens met vijf: Op 4 augustus 2016 (4-8-16, in kon de datum tenslotte kiezen...;-)) is Bauke geboren. Super gezond, rustig en sterk mannetje. En nu ligt de focus dus op zo snel mogelijk herstellen, zodat we de draad van het relaxede varen weer op kunnen pakken.
In Nederland kunnen we wel de broodnodige zaakjes regelen: hoe krijg je een baby van een week oud goed op een pasfoto, zodat hij een paspoort kan aanvragen... Gelukt! Hoe kunnen we een nieuw anker in Cherbourg krijgen... Gelukt! En oh, ja ook tussendoor nog ' even' mijn vaders 70e verjaardag vieren, dus ik heb iets bijzonders georganiseerd. Tja, als ik dan niets mag tillen, reiken etc., dan moet ik maar doen waar ik goed in ben: iets organiseren.
We gaan proberen ergens rond 25 augustus weer terug naar Cherbourg te gaan. Dan vier ik mijn verjaardag (1 september) in ieder geval op de boot.
Voor de liefhebbers, heb ik een fotootje van Bauke bijgevoegd. Die mag zijn zee-leven weer snel voortzetten: lekker schommelen op de deining van de Race van Alderney...

• 16 Augustus 2016 - 16:20

Karen Van Elk:

Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bauke!! Leuke naam hoor. Geniet in alle drukte en hectiek van wat geregeld moet worden ook even bewust van het nieuwe mannetje Annemiek! Voor je het weet is hij uit huis (daar weet ik alles van!)
    hartelijke groet,
    Karen van Elk

• 16 Augustus 2016 - 16:25

Anja Bakker:

Van harte!!!
    Wat een flinke knul! Met broertje en zoon veel geluk en vaarplezier toegewenst.
    hartelijke groet,
    anja bakker

• 16 Augustus 2016 - 16:29

Marlyne:

Gefeliciteerd Annemiek! Leuk, nu met 5! Heel veel geluk, plezier en een behouden vaart met je gezin!

• 16 Augustus 2016 - 18:44

Robbrecht:

Heet dat geen paradox dat je zo snel mogelijk moet herstellen om weer te kunnen relaxen :-)

• 16 Augustus 2016 - 19:08

Wendy:

Wat een strakke planning.

Mooi mannetje en met zo'n naam kan het zeker niet meer stuk ;-)

Sterkte met het herstel en geniet samen van dit lekkere ventje!

• 16 Augustus 2016 - 19:17

Jaap:

Geweldig! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn genieten verder op de boot!

• 17 Augustus 2016 - 09:23

Monique Van Diest:

Hallo Annemiek en familie,gefeliciteerd met jullie nieuwe zoon en broer. Fijn dat alles goe is gegaan. Veel plezier straks weer met zeilen!
    Monique

• 17 Augustus 2016 - 10:39

Willlem:

Van harte jullie vieren. Ik zou zeggen: op voor de volgende ronde: de bauk erin!

• 17 Augustus 2016 - 10:47

Frank Helwegen:

hoi Menno en Annemiek,

Gefeliciteerd met Bauke. Hardstikke goed, wat een onderneming ! Veel voorspoed in het vervolg van de reis. Wij zijn nu met de boot in Zweden maar doen het heel rustig aan....

groet, Frank Helwegen

• 17 Augustus 2016 - 21:41

Cora Van Diest:

Hou Annemiek, van harte gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Geniet met en van elkaar. Ik vind het heel stoer van je om met 3 kleintjes te gaan varen. Ik wens jullie een behouden vaart en heel veel plezier! Blijf je volgen.
    Hartelijke groet Cora.
    Ech

• 17 Augustus 2016 - 22:03

José:

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje/ broertje!! Wat fijn dat je gewoon in Nederland bent bevallen en niet ergens in een haventje :-). Heel veel geluk met z'n 5-en!!
    Groetjes José Versteeg

Marjo Van Der Wal:

Een kindje erbij! Geniet van dit nieuwe wondertje! Besef dat dit weer een levenswondertje is!

• 18 Augustus 2016 - 01:58

Bernadette:

Hai dappere Annemiek en Menno.
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine boy. Geniet van dit kleine mannetje en herstel in alle rust. Stoer hoor Annemiek , wat jij gepresteerd hebt !!!!
    Heel veel geluk met jullie 5jes.
    Xxxx Bernadette

• 22 Augustus 2016 - 20:00

Jantine Waijenberg:

Hoi Annemiek,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat alles goed gaat. Geniet als vijftal van jullie reis.

Hartelijke groet, Jantine

• 27 Augustus 2016 - 09:39

Marleen Duineveld:

Hoi Annemiek,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! En veel plezier met het vervolg van jullie reis.

Groeten,
    Marleen Duineveld

• 30 Augustus 2016 - 14:40

Juf Ellen:

Hallo allemaal en speciaal Froukje,

Gefeliciteerd met baby Bauke!!!! Wat een lief broertje is dat!!! Wij vinden het baby'tje lief! Drinkt hij ook melk? Wij zijn nu voor de 2de dag weer op school. De grote kinderen uit groep 2 zijn naar groep 3. Juf Ineke is naar de andere kleutergroep. Bij ons is een nieuwe juf, ze heet juf Ada!
    Zoe viert vandaag haar verjaardag in de klas, morgen Jaap en overmorgen Mare!

Groetjes en een dikke zoen van de klas!!