Afscheid werk en start voorbereidingen - Reisverslag uit Broek in Waterland, Nederland van Annemiek Leijdekkers - WaarBenJij.nu Afscheid werk en start voorbereidingen - Reisverslag uit Broek in Waterland, Nederland van Annemiek Leijdekkers - WaarBenJij.nu

Afscheid werk en start voorbereidingen

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

27 Juni 2014 | Nederland, Broek in Waterland

Gisteren afscheid genomen van mijn werk. Bijzondere, leuke en enerverende dag. En vandaag dus een gevoel van ont-hyperen. Tegelijkertijd al een lijst gemaakt wat er allemaal nog gekocht moet worden voordat we weg kunnen. Dat wordt mijn taak komende week: zorgen dat alles er is op het schip, zodat Menno gewoon door kan klussen zonder telkens naar de winkel te moeten.

In mijn hoofd nog telkens mijn werklijstjes aan het nalopen: heb ik alles overgedragen, waar liggen bepaalde dossiers, en dan kom je tot ontdekking dat er toch nog wat in je tas zit, dus waarschijnlijk volgende week nog wel een bliksembezoekje met de kleintjes mee aan hilversum.

Ach, ja 5 jaar ergens werken, raak je niet in 1 dagje kwijt...
Alhoewel de werkelijkheid van nu ook alweer hard werken aan voorbereidingen betekent. Zoals het er nu uit zit vertrekken we ongeveer over anderhalve week.

• 04 Juli 2014 - 11:48

Roelof Oost:

Annemiek,

Veel plezier met je tocht. Ga je via Urk :-)

Groet,

Roelof