Voorbereiding in volle gang - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Annemiek Leijdekkers - WaarBenJij.nu Voorbereiding in volle gang - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Annemiek Leijdekkers - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Voorbereiding in volle gang

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

05 Juni 2016 | Nederland, Monnickendam

We zijn bijna weg... En wat blijft wegkomen moeilijk. Moet dit mee, of mag het thuis blijven? Oh, ja nog even de krant opzeggen, paspoort aanvragen, dat verlopen blijkt tee zijn, wat facturen schrijven en betalen, en zo nog 1000 andere kleine klusjes die altijd pas op de laatste dag gedaan kunnen worden, toch??
Gisteren ons eerste zeiltochtje gehad met een aantal collega's van de laatste opdracht in Purmerend. Fantastisch weer, zonovergoten en windje 2-3, en in zeer goed gezelschap, hebben wij een rondje Gouwzee gedaan.
Vandaag het kleine bootje opgehaald thuis, en nu lijkt het er toch op dat we morgen weg kunnen varen.
Froukje en Hidde vermaken zich opperbest met een emmer water op de steiger en knutselen op de boot. Menno en ik slapen heerlijk op onze nieuwe matrassen (van Neptune...;-) duur, maar dan heb je ook wat). En het zomergevoel sluipt er dus langzaam in. Zodra we wat meer beleven, zal ik uitgebreider schrijven. Nu een eerste start. Oh, ja voor de mensen thuis die het leuk vinden om ons te volgen. Er zijn sites op internet waar je schepen op kunt volgen. Dan kun je zoeken op: scheepsnaam Luna, MMSi 244650359.

• 06 Juni 2016 - 09:20

Jenne:

Hoi Annemiek,
    Super om wat van jullie mee te krijgen op deze manier!
    Op marinetraffic.com vind ik jullie laatste locatie op 2016-01-07 op de Maas. Ook leuk, maar ik ben wel nieuwschierig waar jullie nu zijn. Tips? Lijkt me tegek om te kunnen zien waar jullie zitten :)

Oh trouwens, de hypotheek is getekend, huis is in the pocket! En ander groot nieuws: Judith gaat promoveren!!!

Groetjes uit Groningen

• 06 Juni 2016 - 13:10

Barbara:

Hallo daar, Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. Veel plezier, goede reis, maak er wat moois van en doe vooral voorzichtig en rustig aan. Laat af en toe maar wat van je horen...xxx

• 07 Juni 2016 - 17:43

Toon Sevens:

Ga het op afstand volgen, veel plezier en alle goeds, Toon van de Christina